2014. december 3., szerda

Bojka beteg:(

Rita light-os középfülgyulladása után Bojka belázasodott hétfő este. De úgy rendesen, 39 fokot mértem Nála.
Kapott lázcsillapító szirupot, és szépen nyugodtan aludt egész éjjel.

Kedd reggel elég rosszul nézett ki, fehér volt és a hasát fájlalta. A reggeli echinaceás gyümölcsléjét megitta, majd kihányta.
Láza is volt, kapott szirupot.

Ilyen állapotban hagytam itthon, és mentem el Terkával Maminbabát tartani. Szerencsémre Gábor tanulmányi szabin volt, tudott vigyázni a nagyokra (Rita se mehetett még oviba az orvos javaslatára).

Az autóban még aggódtam az otthonhagyottak miatt, de ahogy beléptem a terembe, és elkezdtem a Maminbabával foglalkozni, kikapcsolt az agyam.
Végig jó hangulatban táncoltunk, nevetgéltünk az anyukákkal, a végefelé jutott csak újra eszembe szegény beteg csemetém.

Szerencsére többet nem hányt, viszont magas láza volt. Kapott lázcsillapító szirupot, ami gyorsan hatott, és ebédre csacsogó kismadár ült az asztalhoz. Alig bírtuk lebeszélni a húsgolyó és sült répa evészetről.
Kölesgolyót evett csak.

Délután aludni se akart (délelőtt szundított egy keveset a kanapén), de lefeküdtem Vele, és azt játszottuk, hogy nem alszunk, csak pihentetjük a szemeinket (becsukjuk).
Neki persze sikerült elaludnia a játék közben, én meg néztem a plafont és az alvó Bojkát felváltva (megittam ebéd után a kávémat). Nem mertem kimenni, nehogy fölébredjen rá, és ha hányna álmában, ott legyek mellette.

Délután láztalanul ébredt, elmentem Terkával sószobába és vásárolni, mire hazajöttem, megint magas láza volt. Megint kapott lázcsillapító szirupot (azt vettem észre, hogy a Panadol használ gyorsan, az Algoflex nem nagyon).

Este szépen elaludt, és átaludta az éjszakát.

Mi a fene lehet ez? Nem fáj semmije, csak amikor magas láza van, akkor a feje. És csak egyszer hányt, pedig vacsira már kikönyörögte, hogy ehessen húsgolyót és almát.

Kíváncsi vagyok hogy ébred, de a héten már tuti nem megy oviba!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése