2014. december 26., péntek

Szabin vagyok

Kiborultam.Pont karácsonyra:(
Valahogy így képzelem el az idegösszeomlást. Bőgtem, mindent rossznak láttam, még egy nyugtatót is bevettem.
Éreztem, hogy szükségem van egy kis szabadságra, hogy meg ne őrüljek teljesen.

Mondtam Gábornak, hogy Ritát passzoljuk le a nagyiéknak, Borit meg a mamának, mi meg maradjunk itthon pár napot hármasban a Terkával.
Átgondolta, és végül arra jutottunk, hogy Ő marad otthon a Borival, én meg megyek el Dombóvárra a Terkával kettesben.

Így történt, hogy karácsony 1. napjának délutánján vonatra szálltam és Terkával kettesben mentünk csak a mamához.

Nagyon jó így egy gyerekkel lenni. Mamánál teljes ellátást, kapunk, egész nap csak a Terkával játszok, vagy egyedül játszik én meg olvasok mellette (mamánál mindig van egy csomó lelki olvasmány).

Nagyokat alszunk, anyukámmal jókat beszélgetünk, szóval igazi szabadságon vagyok. Remélem pár nap alatt rendbe jönnek az idegeim, és újra jó feleség és türelmes anyuka leszek.

Köszönöm a családom minden tagjának ezt a feltöltődési lehetőséget!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon sajnálom a történteket, de ez egyátalán nem volt váratlan. Nagyon sokat vállaltál az utóbbi időben, én ezt csodáltam is!!! A vállalkozásodat is a karácsony körüli (hideg) időben indítottad, de majd tavasszal jobban beindul!
    Ennél nagyobb örömünk nem is lehetett volna! Erre gondolni sem mertem, de remélem majd Riti is érzi. Nagyon tartalmas napjaink vannak!
    Örülünk, hogy segíthettünk!! Csak pihenj nyugodtan, itt minden rendben van!!!
    Puszi: Nagyiék

    VálaszTörlés