2015. január 10., szombat

Mire nem képes egy anya a gyermekeiért

Ma délelőtt olyat tettem, amibe sose vágtam volna bele magamtól!
De a gyerekem kérte, és én nem tudtam nemet mondani.

Rita régóta rágja a fülem, hogy vegyem elő a gitáromat, szeretné kipróbálni.
Ma reggel elővettem, de két húr is el volt rajta szakadva. Évek óta nem volt kivéve a dobozából.
Szerencsére voltak zacskókban póthúrok is, én meg nagy firifittyel nekiálltam, hogy kicserélem.
Fogalmam se volt, hogyan kell, de a többi húrt megnézve kitaláltam, nagy nehezen megcsináltam.

Sőt, be is hangoltam egy hangolósíp segítségével (amit szintén a gitár dobozában találtam).

Irtó büszke voltam magamra, Rita meg boldogan gyakorolt és énekelt a gitárral:)

Jutalmamul előkerült a furulyám, ami lassan egy éve titkos helyen tartózkodott. Terka kiszórt mindent az ágya alóli fiókból, és a kupac tetején hevert a furulyám. Én is kerestem abban a fiókban, csak nem voltam ennyire alapos:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése