2015. február 5., csütörtök

11 kilós púp a hátamon:)

Ma sokat cipeltem a hátamon a 11 kilós "púp"-omat, és áldottam a hordozást!

Délelőtt busszal elmentem a Terkával Dúdoldára. Onnan hazafele elmentünk a házhoz, beraktam a kukát az utcáról az udvarra.
Hazasétáltunk, majd du. megint a hátamra vettem, és bebuszoztunk a városba. Elmentünk Bojkáért az oviba, majd lesétáltunk az Árkádhoz (eladtam az Amazonas hordozómat, és ott találkoztam a vevővel).
Aztán bementünk egy papírboltba, vettünk kék kartont Pihe szárnyának.
Hazabuszoztunk, hazasétáltunk.
Közben végig UFÓ-nak néztek, akinek 2 feje van:) Még mindig szokatlan látvány itt Pécsen a hordozókabát, pedig irtó praktikus. Ma egy csomót voltunk kint, és a Terka kabátja végig bent volt a meleg lakásban, Terka mégsem fázott:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése