2015. február 23., hétfő

Terka éjszakázik

Terka rákapott az éjszakázásra. Így a 2 éves szülinapja előtt pár héttel ez már csöppet se vicces!

Úgy kezdődött, hogy egyre gyakrabban ébredt fel éjszaka 1-szer, adtam Neki inni, és aludt is tovább.

Aztán előfordult, hogy egy éjszaka többször is felébredt.

Egy hete kezdte, hogy hajnali 4 és 5 között úgy ébred, hogy nem alszik vissza ivásra se, plüssállatkát szorongatva se.
Hogy a többieket fel ne ébressze, átvittem a szülői ágyba.

Szombat este itt aludt a Viktor, és azon az éjszakán már fél 12-kor ébredt. Ivás után visszaaludt, de éjfélkor megint sírt. Ekkor átvittem magunkhoz, hogy ne legyek ingajáratban, a nappaliban alvó Viktort ne zavarjam.

Ezen az egész éjszakát a szülei között alváson úgy felbuzdult a kis vacak, hogy azóta is foglalkoztat éjszaka.

Vasárnap este időben lefeküdtem, de Gábor hajnali fél 3-ig 10-20 percenként ment be hozzá visszaaltatni. Ücsörgött Vele a szoptatósfotelben, simizta a hátát, amikor az ágyban feküdt.

Ahogy Gábor lefeküdt (fél 3-kor), átvettem én az éjszakai műszakot. 4-ig többször kellett átmennem és visszaaltatnom, aztán 4 után csak 5-kor ébredt.

Nagy nehezen megálltam, hogy ne vigyem át magunkhoz, le kell szoktatnom erről mielőbb az éjszakai nyugalmunk megőrzése végett.

Nem tudom mi lehet a baja. Most bezzeg alszik, világát se tudja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése