2015. február 24., kedd

Bojka a bátor hős!

Éjjel Bori fél 4-kor kijött, hogy rosszat álmodott.
Megszeretgettem, kapott egy korty vizet, és visszakísértem az ágyába. Kérte, hogy maradjak ott, üljek a földön, de túl álmos voltam hozzá, így mondtam Neki, hogy én is lefekszem aludni, Ő is próbáljon aludni és álmodjon szépeket!

Vissza is feküdtem, de pár perc múlva azt hallom, hogy Bori azt suttogja: "Menj el!"
Azt hittem, hogy Rita is felébredt, és Vele beszél. Bementem, és láttam, hogy Borika térdel az ágyába, és a szoptatós fotel felé beszél.
Azt mondta, hogy van ott valaki, és azt akarta elkergetni. Remegett a félelemtől.
Mégse nekem kiabált, mert én inkább aludtam, mintsem hogy őrizzem az ágyát.
Hanem egyedül próbálta elkergetni azt a valakit, akit látni vélt.

Bátor hősöm!

Persze ezek után átvittem magunk közé, és reggelig ott aludtunk hármasban a hitvesi ágyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése