2015. február 6., péntek

újra betegség:(

Tegnap volt egy szuper napunk, mindenki egészségesen tette a dolgát, lányok oviban, Gábor munkahelyén, én Terkával kujtorogtam, erre ma délelőtt hívtak az oviból, hogy Rita belázasodott, menjek érte.

A reggeli ónoseső-páncélt lekapartam az autó ablakairól, bementünk a sűrű hóesésbe, az ablaktörlő megint össze-vissza jár és akkor áll meg a legkülönfélébb helyeken, amikor akar.
Hazafele egy hókotró telibe találta a Peugeot sóval,
hazaérve megmértem Rita lázát, 38,5 volt, Panadol baby szirup (10 ml), tea ivás, lefekvés, 10 perc múlva jött ki, csacsogott, szórakoztatásra vágyott.

Terka úgy betojt (hasmenéseset), hogy mindene olyan lett. A harisnyát kidobtam (régi szar volt), a body-ját kimostam (az egyik legszebb volt rajta), a gyereket is kimosdattam, és játszott tovább.

Este megérkezett a Tánti, szombat reggel Rita láztalanul ébredt, és kutya baja volt mindaddig, amíg itt volt a szeretett Tántija. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése