2015. június 14., vasárnap

Maminbaba - helyzetjelentés

A pécsi Maminbabát bizonytalan ideig szüneteltetem, nem vagyok hajlandó 3-4 anyukáért elutazni Pécsre órát tartani.

A dombóvári anyukák viszont nagyon örültek, hogy újra tartok Dombóváron órákat.
Igaz, hogy a Műv.Ház-ban a körülmények nem javultak, sőt, még a terembért is felemelték, de 3 anyukánál már nem vagyok mínuszban, és remélem 3-an minden héten összejönnek.
Szerda du. fél5-től tartom az órákat júniusban.

Kaposváron is elindult a Maminbaba! Balogh Zita tartja az órákat (kedd du. fél4-től).

Június 6-án (szombaton) volt egy rendezvény, ahol tartottunk egy rövid bemutatót (ketten a Zitával). Bár nézőnk nem nagyon volt, azért én élveztem a dolgot, Zitának meg jó gyakorlás volt.

Június 9-én (kedden) volt az első óra, amire szintén átmentem, hogy segítsek. Szakadt az eső, ennek ellenére mégis jött 6 anyuka, a többség végig is táncolta és tetszett Nekik:)
Olyan érdekes volt nem oktatóként venni részt egy Maminbaba órán. Nagyon élveztem!

Bonyhádon is alábbhagyott a lelkesedés, de talán ez azért van, hogy könnyebb legyen elengednem azt a helyszínt is.
Múlt szombaton már nem is mentem ki, mert csak 4-en jelentkeznek, és 6-nál vagyok nullán.

Ezen a hétvégén meg azért maradt el szombaton, mert vasárnap a helynek nyílt napja volt, és fél órás ingyenes bemutatót kellett tartanom, erre hívtam az anyukákat is.
Hát, legnagyobb meglepetésemre csak 1 "régi" anyuka jött, és két új, pici babás, akiknek nagyon tetszett, pedig nem is kaptak a szuper bonyhádi maminbabás hangulatból:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése