2015. június 16., kedd

Úszótanfolyam

Beírattam a két nagylányomat úszásra.
A dombóvári Szivárvány Oviban van (ahova én jártam gyerekként), 3 hétig, heti 4 nap.
Tegnap volt az első.

Mivel kellett vinni orvosi igazolást, és pénteken ezt nem intéztem el, így reggel elmentem Velük a dombóvári gyerekorvoshoz (nagytemplom mellé). Biciklivel és babakocsival mentünk, mert azzal szerettek volna.
Odaértünk 8 előtt 5 perccel, 8-tól volt rendelés (az interneten előtte megnéztem), de zárva volt az ajtó, és ki volt rá írva, hogy szabadság miatt ügyelet van a Hóvirág u.1-ben (kertvárosi templom mellett, a város másik felén).

Gyorsan hazagurultunk, útközben még beszaladtam egy gyógyszertárba víz-elleni gyerek füldugóért (amit végül nem használtunk). Beraktuk a tárolóba a járgányokat, és a babakocsinak legurult a jobb hátsó kereke:(((

Beszálltunk az autóba, és irány az ügyeletes gyerekorvos. Gyorsan kaptunk igazolást, meg se vizsgálta a lányokat.
Még ott a rendelőben ráadtam Borira a fürdőruhát, hogy az oviba már ne kelljen ezzel az időt húzni.

Beestünk az úszásra 8:40-kor, és 8:45-kor kezdődött a 2. csoportnak az órája (Bori abban van, Rita meg a 3-as csoportba).

Bori szépen ügyesen bement a többi gyerekkel, semmi nyüglődés, hiszti, anyásság nem volt:)

Volt 40 percem, így a másik két gyerekkel elmentem a Kerékvárba a megszerelt rollerért, utána haza, lejárt a mosógép, kiteregettem, majd autóztunk vissza az oviba.

Időben visszaértünk, még be is tudtam lesni a medencéhez, Bori nagyon ügyesen csinálta a feladatokat. Kijőve csak úgy ragyogott, nagyon élvezte:)

Rita haját kontyba raktam, ráhúztam a fürdősapit, és bement Ő is élete első úszótanfolyamára. Oláh Marci is az Ő csoportjában volt, egymás mellett csinálták a feladatokat (belestem a végefelé).

Amíg Rita úszott, a két kicsivel kimentünk az udvarra. Kicsit sár volt, de a gyerekeket ez nem akadályozta meg a játékban:) Hintáztak, csúszdáztak, szaladgáltak.

Rita is lelkesen jött ki, nagyon élvezte Ő is a dolgot! És még a haja se lett vizes a sapka alatt, így a szárítással se kellett bajlódni.

Hazafele megkapták az előre beígért gombóc fagyijukat (Hupikék törpikéset kértek, és nagyon ízlett Nekik).

Még bementünk Péter papához a munkahelyére (reggel hozott nekünk meggyet, csak már nem talált otthon minket), de épp ki kellett szaladnia valahova. Így csak a Judit néni csípett el bennünket (Ő vigyázott Ritára és Borira, mikor a Terkával feküdtem itthon egy hónapot). Megszeretgette a lányokat, kicsit beszélgettünk, aztán jöttünk haza.

Ebéd után szerettem volna egy kicsit aludni, de nem jött össze. A mama feletti lakást épp felújítják, és kopácsoltak, fúrtak-faragtak. Gyerekek se aludtak valami sokat emiatt.

Délután is kimentünk biciklizni (Terka futóbicajjal, Riti a rollerével, Bori meg a saját kis biciklijével).
Elkapott minket az eső a Műv.Ház mellett, így bementünk a könyvtárba. 6-kor zárt, akkor már muszáj volt hazajönni, de még mindig csöpörgött.

A két kicsit itthon hagytam a mamával, Ritával elmentem megvenni Borinak a 4. szülinapi ajándékát (egy 16-os szép piros biciklit). Hazafele Rita jött vele, szuper jó járgány! Remélem tetszeni fog az ünnepeltnek, bár újabban vízipisztolyt és rollert kér a szülinapjára, ha szóba kerül.

A mostani 12-es bicaj viszont már nagyon kicsi Neki, sokat kell tekernie, hogy menjen elég gyorsan, sokszor leszáll és inkább tolja, mert az gyorsabb és kevésbé fárasztó.
Elrakjuk, Terkának még jó lesz megtanulni biciklizni (bár Ő még a futóbicajozásra se érzett rá).

Ezeket a képeket ma csináltam:
2. csoport
Riti harci díszben
3. csoport
épp nem úszók szórakozása


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése