2017. december 12., kedd

Rita a szétszórt

Nem tudom kitől örökölte Rita a szétszórtságát, de nagyon sok mindent elhagyott már az iskolába. Főleg ruhaneműt.
A mai nap volt a mélypont eddig.
Nem találtam az iskolai egyen-sálját, és kellett ma vinni az adventi hangversenyre.
Reggel tudatosult bennem, hogy nincs meg az ünneplős-cucca, amiben az október 23-ai ünnepségen volt (fekete szoknya, fehér blúz és egyensál)
Fekete szoknyát és fehér felsőt még tudtam Neki másikat adni, de nyakkendőből csak 1 van, vagyis volt.
Bekísértem az iskolába, megkérdeztem a titkárságon, hogy van-e talált tárgyak osztálya, de sajnos nincs. A táskatartó fakkokba vannak az elhagyott ruhák, javasolták, hogy ott nézzem meg. Az egyensál nem lett meg, de találtam két másik sálat, ami hiányzott az otthoni készletből.
Felmentem a Ritához az osztályba, útközben találkoztam az Edith nénivel (osztályfőnök). Vázoltam a helyzetet, erre szemrehányóan azt válaszolta, hogy nekem kellett volna számon kérnem a gyerek ünneplős cuccát az ünnepség délutánján, amikor hazajött nélküle. Na köszi! Ez még kellett!
Ritával beszéltem, elmondtam, hogy szomorú vagyok és kínos volt, hogy Edith néni engem is leszúrt, amiért nincs meg a sálja. Azért megölelgettem, és mentem le bánatosn a lépcsőn, már a sírás fojtogatta a torkomat, amikor tettem még egy próbát. Az elsősök táskatartó szekrényén is voltak elhagyott ruhák, és csodák-csodája, megtaláltam az egész elveszett ünneplős cuccot egy szatyorba. Vígan visszaszaladtam, és elmondtam Ritának a jóhírt. Együtt örültünk, és lelkére kötöttem, hogy máskor jobban vigyázzon a cuccaira.

Ezek után gondolhatjátok, hogy meglepődtem, amikor a Székesegyházban nem volt rajta a sál. Kérdeztem, hogy miért, hát ... az iskolába felejtette a beéneklő teremben:(((

És a hab a tortán, hogy az iskolatáskáját meg a Székesegyházba felejtette, és mivel csak úton hazafele kérdeztem rá, már nem mentünk vissza érte.
Reméljük ez is meglesz!

Nehéz elfogadnom, hogy ilyen szétszórt a lányom, és talán sose is fog megváltozni:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése