2013. december 8., vasárnap

2 fogas boszi

Természetesen a Terkáról van szó:)

Már jó ideje folyik az orra, de csak olyan vízszerű, nem sűrűsödött be, így gondoltam, hogy nem beteg, csak a fogzás jele ez a makacs orrfolyás.

Pénteken reggel már forró testtel ébredt. Mindkét lázmérőnkből kimerült az elem állásában (nem gyakran használjuk szerencsére), így csak a kezemre tudtam hagyatkozni, hogy megállapítsam: lázas.
Nyűgös is volt egész nap, jobbára csak a kezemben volt el csöndben, alig evett valamit, viszont szépen szopizott.

Este 38,1 volt a láza, arra még nem adtam Neki kúpot, csak dolgozzon a kis szervezete, győzze le a lázat!

Szombaton is nyügi volt, taknyos, meleg és a feneke is kipirosodott.
Esti lázmérésnél vettem észre, hogy a jobb felső 1-es foga is áttört, jó hosszan felszakítva az ínyét.
Érdekes, hogy nem az alsó 1 szem foga mellé jött ki a párja, hanem a fenti párja bújt ki, így egymás fölött van 2 foga, már tud velük rágni, harapni:) (szerencsémre még egyszer se harapott rá a cicimre)

38,3-as lázra már benyomtam Neki egy Germicid-C kúpot.
És olyan jót aludt! Este fél 8-tól reggel fél 8-ig, közben csak egyszer ébredt szopizni (fél 4 körül).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése