2013. december 20., péntek

Közeleg a karácsony

Már december 20-a van, és még nincs meg minden ajándék karácsonyra.
Ilyen se volt még. Nem szeretem ezt az utolsó pillanatra hagyni.

Ennek oka egyrészt a tanácstalanság, mit is kapjanak a lányok.
Rita folyamatosan úszni tudó sellő barbie-t kér, amit valami magazinban látott, és azt leszámítva, hogy teljességgel felesleges, még kifizethetetlenül drága is (és egyébként hiánycikk is).
Szóval nem fog sellő barbie-t kapni:(

Kitaláltam viszont helyette, hogy kap egy igazi hercegnős ruhát (jelmez-félét), amiben illeghet-billeghet. Hisz már hetek óta, amikor valahonnan hazajövünk, és átöltözünk, ő nem játszós ruhába bújik, hanem felveszi a legszebb szoknyáját, fehér fölsőjét és harisnyát. Menyasszony, hercegnő akar lenni, és csinosan öltözni:)
Ennek a ruhának a beszerzése se túl egyszerű mutatvány. Persze ha a pénz nem számítana, akkor vehettem volna egyet tegnap, a Citrom utcában lévő gyerek-turiba, de sokalltam egy használt jelmezért a 4600 Ft-ot.

Mama megnézi Dombóváron, és ha ott sincs, akkor marad az apród vagy a jófogás.

A másik oka az ajándék-vásárlás elcsúszásának, hogy soha ennyire nem voltam még röghöz-kötött. Napközben a két kicsivel vagyok itthon, velük csak nem mehetek el ajándék-beszerző körútra, mert Bori már kiszúrná, és akkor oda a karácsonyi varázslat.
Este meg, mire Gábor hazaér, már bezárnak a boltok is.

Tegnap azért sikerült beszaladnom a városba, a Régió játékbolt 7-ig nyitva van. De olyan árakkal találkoztam, hogy ajándék nélkül, letörten kullogtam haza.

Az interneten, a jatekbolt.hu-n rendeltük meg végül a Bogyó és Babócás társast (egy ezressel kevesebb, mint a boltban), és a Bojkának egy kockakirakót.

Terka egy felfújható guruló hengert kap, ami mászás-segítő.

A csomagot szombaton fogják kiszállítani, és még lesz időm szépen be is csomagolni őket.

Már csak a hercegnő-ruha a kérdéses, de ha így, ha úgy, beszerezzük! Lesz nagy örömködés!!! Már alig várom a csillogó gyerekszemeket és kacagást!

Tervezek levelet is írni a lányoknak a Jézuska nevében. Remélem elkap az ihlet, és sikerül kivitelezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése