2017. november 22., szerda

CSODA - el sem hiszem

Közeleg Ilka 2. születésnapja, ami azt jelenti, hogy vissza kell térnem a munka világába:( Nem hiányzik, de a GYES-ből csak éhen halni lehet, így pár hete elkezdtem állást keresni.
Voltam is egy interjún, de a munka nagyon sok időt venne igénybe (napi 9 óra + nem ritkán túlóra), és saját bevallásuk szerint nagyon stresszes. Nem ilyen munkát kerestem, így visszamondtam.

Bár 2009-ben úgy jöttem el a PPh-tól, hogy megfogadtam magamnak, soha többet nem fogok ott dolgozni, mégis rászántam magam.
Tegnap voltam kint Pécsváradon, és előadtam, hogy napi 4 órában szeretnék visszajönni. Legnagyobb meglepetésemre simán belementek. A cégvezető asszony nő olyan kedves volt, hogy most meg már az volt a kellemetlen:)

December 8-ról kiadják a sok-sok felhalmozódott szabadságomat, kb. áprilisra fog elfogyni, akkor kezdek napi 4 órába dolgozni (7:50-től 11:50-ig).
Ilkára mama fog vigyázni, már nagyon várja:)

Reggel 7:09-kor indul a busz a Budai vámtól, amivel fél 8-ra Pváradon vagyok, és simán beérek 7:50-re.
12:15-kor jön hazafelé busz, amivel 3/4 1-re itthon vagyok.
Nem tűnik vészesnek, remélem menni fog, és lesz időm du. mindenre (házimunka, gyerekek rendezése, stb.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése