2017. november 8., szerda

Ki sem léptem a kapun, mégis mennyi minden történt ma ...

Reggel elkezdtem bújni a netet állás ügyben. Találtam is 1 db környezetmérnök állást Pécsen, amit meg is pályáztam gyorsan.
1 órakor megcsörrent a telefonom, és a Z.E.H. Kft. volt, behívtak állásinterjúra. Holnap után (péntek 10:30). Még jó, hogy aznap reggelre beiratkoztam fodrászhoz (9:10-re). Így legalább szép lesz a hajam:)

Annyira izgultam, hogy le kellett kötnöm magam. Kivágtam Rita fejlesztő lapkáit, kihegyeztem egy nagy doboz színesceruzát (vízhólyag is lett a kezemen), és mivel Ilka nagyot aludt, még Rita szülinapi fotósorozatát is összeválogattam.

Tervezetem, hogy elmegyek ma is Zumbára (hétfőn már voltam), fel is öltöztem, de még a kocsi fele menet megváltozott a helyzet. Gábor bement a garázsba, és meglátta, hogy egy nagy tócsában állnak a maradék építőanyagok. A Pí-vizes ballon alja repedt ki, és csordogált. Én huppantottam be oda, ahonnan az üreset reggel kivettem. Túl nagy lehetett a lendület. Még jó, hogy lustaságomból kifolyólag csak fél 5-kor mentem ki érte, és nem reggel 9-kor raktam el, amikor meghozták.
Gábor nagyon ideges volt (meg is értem), ilyen idagállapotban nem akartam itt hagyni a 4 gyerekkel.
Amíg Ő kármentesítette a garázst, én bementem a lányokhoz.

Kiderült, hogy Ritának még volt házija, amit a napköziben nem csináltak meg (csak szerdán marad a napköziben, az az én pihenőnapom), másolni kellett elég sokat. Miután kiszenvedte, együtt folytattuk a fejlesztő lapocskák kivágását, majd vacsi és fürdetés.

Ilka fürdetése után, amikor Gábor a törölközőjéért nyúlt, leverte a Varga cseppes üvegcsét, ami leesett és "pirityára" tört (persze tele volt, így a gyógynövény kivonat a földről gőzölgött).
Már meg se lepődtem, hogy ezalatt a szemetes zsák is kihasadt, ahogy húztam ki a kukából:)

De szerencsére személyi sérülés nem történt, és az anyagi kár se jelentős:)
És lehetőségem van megcsípni egy környezetmérnök állást! Annyira izgalmas! Talán megúszom a PPh-t! Úgy legyen, Ámen! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése