2012. december 12., szerda

4-en egy ágyban:)

Mozgalmas és különleges éjszakánk volt, és reggelre négyen feküdtünk a francia ágyban:)

Bori éjjel fél 2-től ébren volt, és ha nem simogattam, sírt. Fél 3-kor meguntam az ingajáratot, átvittem közénk, hogy fekve simogathassam. Ott nyugodtan feküdt, de nem aludt vissza még sokáig, nyitott szemmel cumizta az ujját:) Én se bírtam elaludni, néztük egymást:)
Aztán mikor épp elaludtunk (3 körül), átjött a Rita is, és befeküdt az apja és a Bori közé. Így aludtunk reggelig:) 6:30-kor szólt az ébresztőóra, ami így mindannyiunkat ébresztett:)

A lányok jókedvűen ébredtek, mi felnőttek kissé elgémberedtünk:) Rendszert ebből nem fogunk csinálni, de ez az egy alkalom izgalmas kuriózum volt:)

Mindkét lányra köntöst húztam és a Mikulástól kapott meleg mamuszukat, piskótatallért majszolgattak, és vidáman indult a napunk:)

A "nagyok" elmentek a "dolgozójukba", én meg lefotóztam a kis pizsihuszárt, aki most volt először az Alízéktól örökölt köntösben:



De nem igazi pizsihuszár, mert inkább fel akart öltözni. Ebben nem rám ütött (én régebben képes voltam akár egész délelőtt pizsiben/köntösben flangálni a lakásban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése