2012. december 15., szombat

Minden rendben!

A tegnapi 4D-s UH után ma a nőgyógyásznál volt jelenésem.
Nagyon ideges voltam, mert attól féltem, hogy már kinyílt a méhszájam és megint fekvésre ítélnek. Attól is tartottam, hogy a doki nagyon le fog szúrni, amiért kihagytam a cukorterheléses vizsgálatot.

De szerencsére feleslegesen aggódtam, minden rendben volt: a méhszájam zárt, és nem kérdezett rá a cukorterhelésre:)))

Nagyon boldogan jöttem ki a rendelőből! Az autóból felhívtam a szülésznőmet, elmeséltem Neki a jó hírt. Nagyon örült Ő is, de sajnos volt cserében egy rossz híre: a Klinikán megszüntették a szülésznő választás lehetőségét, és még véletlenül se kerülhetek Hozzá, mert áprilisig a terhespatológiára helyezték, nem lesz a szülőszobák közelében se:(
Azt mondta, január elején még hívjam, hátha változik valami, ha nem, akkor menjek be Hozzá egyszer, és átbeszéljük a lehetőségeket (doki választás vagy esetleg vidéki kórházban szülés).

A dokinak és a szülésznőnek is mondtam, hogy a gyerek feje még fent van a gyomromban, de megnyugtattak, hogy 3. gyerekként ráér még megfordulni (doki szerint a 32. héten is ráér még, és érezni fogom).

Nem volt kedvem hazamenni, biztonságban tudtam a lányokat az apjukkal. Megálltam a Szigeti úton lévő Diétás boltnál, ahol árulnak gluténmentes, laktózmentes és diabetikus termékeket is. Körbenéztem,hogy milyen paleós cuccok vannak. Találtam is érdekességeket, és a paleós alapanyagok (kókuszliszt, gesztenyeliszt, kókuszolaj, nyírfacukor) se sokkal drágábbak, mint a webshop-okban.
Vettem is egy fél kilós kókuszcukrot, egy 22%-os kakaóport és egy tasak paleo-kendermag-lisztet (pizzatésztához).

Az eladó hölggyel (aki a tulajdonos is) jól elbeszélgettem, sokat tudott a paleóról, de voltak kérdései is és nagyon érdeklőső, nyitott volt.
Fog tartani paleo száraztésztát is, de csak januártól (pedig a halászlébe kipróbálnám a paleós gyufatésztát).
Megkérdeztem, nem akarna-e tartani paleós felvágottakat is, mert egy paleós doki közvetítésével tudok Neki szerezni beszállítót. Nyitott volt a dologra, megadtam Neki a Tóth Csaba elérhetőségeit.
Jó lenne, ha Pécsen is beindulna rendesen a paleo infrastruktúra, mint a fővárosban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése