2012. december 9., vasárnap

Bojka névnapja

Ma tartottuk Bojka névnapját. A máriagyűdi hóakadályok miatt csak nagyon szűk családi körben voltunk (mi 4-en és a "AMA" - Bojka így hívja a mamát).

Az ünneplést evéssel kezdtük, mert éhes voltam, és ha éhes vagyok, ... szóval ismertek:)

Sütőtökös-mákos-habos pitét sütöttem. Nagyon finom volt, abba se hagytuk az evését, amíg el nem fogyott:) Azért az utolsó 3-ról sikerült gyorsan egy fotót készíteni:


Aztán áttelepültünk a nappaliba, és átadtuk az ajándékokat. Tőlünk egy szótanulós képeskönyvet kapott, aminek van füle is, lehet cipelni:) Mamától meg egy mikulás sapkás macis pihe-puha hátizsákot kapott, ami azóta is a hátán van, le se akarja venni:)

Kevés kép készült, mert lemerült a fényképezőgép eleme. De jó hangulatú délután volt:)

ezt a fotót Rita csinálta:)






Rita aranyosan felajánlotta a Bojkának, hogy "GYEJE, ELMESÉLEM" (mármint az új könyvét) :)))


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon sajnálom, hogy ma sem(!) tudtuk megölelgetni az unokákat, főleg a kis Ünnepeltet! Engem nagyon elfárasztott ez a "hóhelyzet", igencsak bedagadt a térdem és nagyon félek az esésektől.A közlekedés miatt nem szeretem a telet!
    Isten éltesse Borikát utólag, Juditot meg előre köszöntjük!! Millió kedves pillanatot és sok szép élményekkel teli, boldog családi életet kívánunk Nektek!!!!
    Aranyosak a képek, jó volt egy kicsit Skype-olni

    VálaszTörlés
  2. Sebaj Ági nagyi, majd a szülinapján itt lesztek! Júniusban tuti nem lesznek csúszósak az utak:)))

    VálaszTörlés