2012. május 30., szerda

Bojka és a cékla

Tegnap vacsira Bojkának céklát adtam. A Lidl-ben vettem csomagolva a konyhakész céklát, csak simán összeturmixoltam botmixerrel. 2 kanál után rázta a fejét, hogy nem kell neki több.

Nem hagytam annyiban, kevertem bele egy kis Sinlac port, és újra próbálkoztam. Így se kellett Neki.

Makacs vagyok, nem adtam még fel:) A Roboshef-fel összepépesítettem még hozzáadott vízzel, így már teljesen folyékony volt. Kanállal így se fogadta el, de az anyai leleményesség nem ismer határokat: fecskendővel nyomtam a szájába, és láss csodát, szépen nyelte, sőt, még a száját is nyitogatta. Így annyit sikerült belenyomnom, hogy elég volt vacsira + alvás előtt szopizott egy nagyot.

Ma ebédre a maradékot kapta meg, egy kis husival dúsítva, és szépen ette kanállal, nyitogatta a száját, mint egy éhes kisfecske:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése