2012. május 17., csütörtök

új séróm

Ahogy láttátok már, új képet raktam a blog elejére. A jobb megfigyelők azt is észre vehették, hogy az új képen már rövid hajjal pózolok.

Már egy ideje terveztem, hogy levágatom a hajamat rövidebbre. A nyár közeledte, és a fodrászom külföldre költözése miatt ez a rövidebb-haj ilyen lett:)))

Egyik reggel gondoltam egyet, és eldöntöttem, hogy ma lesz a nagy nap, elutazom a két lánykámmal Dombóvárra és levágatom a kedvenc fodrásznénimmel (talán utoljára) a hajam.

Ritát 8-kor ébreszteni kellett, hogy elérjük a 8:50-es vonatot. Elértük:) Riti jól viselkedett az 1 órás úton, mindig volt mit nézni, be nem állt a szája:) Bojka már nem élvezte ennyire az utat, szinte végig nyüglődött, sírt:(
Az állomásról felfele sétálás közben el is aludt a hátamon:)
Gyerekülés híján nem volt fuvarunk, ráadásul még a járdát is felszedték egy szakaszon, így az út szélén kellett mennünk!

A Saci házhoz jött, mert a fodrász szalonját már eladta, készül kimenni Németországba a szerettei után.
Ebéd után, az étkezőben kopasztott meg:) Megmutattam Neki, milyen szeretnék:


Talán lesz ilyen, ha kicsit megnő:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése