2012. május 2., szerda

Riti mai aranyos mondásai

Reggeli alatt kereste a Tigrist. Kiabálta: "TIGJIS! HÓ VAGY? GYEJE EJŐ! NEM TAÁJOM TIGJIST! BIZTOS MICIMACKÓNÁJ VAN! MICIMACKÓ, HÓ VAGY?"

Reggeli után elment kezet mosni egyedül. Előtte megkérdezte, mehet-e, és nagyon boldog volt, hogy engedtem. Ahogy kijött, büszkén újságolta: "KEZET MOSTAM EGYEDÜJ! NE AGGÓDJ, SZAPPANNAJ!"

Délután megéhezett. Ezt mondta: "AKAJOK VACSOÁZNI ANYA, MEJEGÍTSD AZ EBÉDET!" (hát igen, a napszakok különböző étkezéseinek a neveivel még nincs tisztában).

Bement a spájzba, majd szomorúan megjegyzete: "ÓÓÓ, NINCS BANÁN! VEGYÜNK!" Mondtam Neki, hogy nem tudunk venni, mert nincs pénzem. Erre Ő: "APA HAZAÉJ, AKKOJ LESZ NEKED PÉNZED!" (hogy átlátta, hogy ha pénzre van szükségem, apától kérek).

A pizsibe öltöztetés közben mondtam Neki, hogy mindjárt megy aludni. Ellenkezett, én meg bizonygattam, hogy most bizony az alvás jön. Erre Rita: "NE MONDJ MÁJ ILYET!"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése