2012. május 19., szombat

Riti-névnapi buli

Ma értek rá a nagyszülők, így ma tartottuk Riti névnapját.
Reggel 7-kor még az ágyban punnyadtam a két csajommal:


De fél 8-tól a konyhában sürögtem-forogtam. 4-félát sütöttem délutánra + ebédet rittyentettem a Gábornak és a Ritának.

Volt gesztenyés őzgerinc, pohár-desszert (diós piskóta banános vaníliás krémmel rétegezve), citromos mákos keksz és szezámos-mákos keksz.
Minden elfogyott, és fotót se csináltam egyikről se:( A kekszeket kissé elégettem a nagy kapkodásban, de így is elfogytak:)))

Jött a mama, levitte a lányokat a játszótérre.

Gáborral ebéd után lementem a Tesco-ba a Ritinek ajándékot venni. Játék-fűnyírót kapott, aminek nagyon örült:)


A Balcsin segíthet apának a fűnyírásban:)

Riti megint csak rövidet aludt, 1,5 órát se.

Varga papa jött 3 körül az új motorjával. Hozott Ritinek nyaklánc-fűző gyöngyöt és egy tábla Milka csokit, Borinak meg egy 4 részes keljfeljancsit, ami dudálni is tud (elő-szülinapi ajándék).

Riti felpróbálta a papa bukósisakját:


Nagyi és Marci papa 4 körül érkeztek. Ajándékba gyurmát hoztak és tányéralátétet (amin gyurmázni is lehet). Riti ennek is nagyon örült:)

Sütiztünk, mindenkinek minden ízlett. Péter papát először a szezámos-mákossal kínáltam, alig akarta elfogadni, aztán még kért:) Meséltem Neki a paleóról, kellett érvelnek rendesen, de végül rámhagyta a dolgot (mindenki azt eszik, amit akar alapon).

Mama csak 5-kor ért vissza a testvérétől, addigra már Péter papa hazamotorozott.

Mama is adott ajándékot a kis ünnepeltnek (szandálcipőt, gyerekollót és stiftes ragasztót). Az esti ima után, mikor kérdeztük Ritát, hogy miket kapott, a cipő volt az első a felsorolásban, második az olló (ami Bojka kezébe nem való).

Vacsoráztunk együtt, mindenki jóllakott (én a maradék sütik csipegetése mellett sok cseresznyét ettem, idén először).

8-kor vittük a Bojkát fürdetni, majd nagyiék hazaindultak. Mama még meglocsiztatta a Ritát, hajat is mostunk Neki (apa mosogatott), kicsit még beszélgettünk, és mama is hazaautózott "DOMBÓJÁJA".

Szép napunk volt, jól éreztük magunkat mindannyian, csak a keresztszülők hiányoztak (igazoltan).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése