2013. október 14., hétfő

Alváshiány

3. éjszaka virrasztok Terkával.
Szerencsére nem beteg, csak szimplán nem álmos.
este 7-fél8-nál már nem bírja tovább, lefektetjük.
Ébred és szopizik éjjel 1-kor és 4-kor, és ez utóbbi után már nem alszik vissza. Vagyis csak 6-kor alszik vissza, amikor már kelnek a többiek, így az én napjaim 4-kor kezdődnek, és csak este érnek véget.

Első ilyen alkalommal éjfélig filmet néztem, így azon az éjszakám mindössze 3 órát tudtam aludni, ami azért még nekem is kevés.

Hétvégén egyik éjjel mama átvette egy órára, hogy aludhassak, de itt Pécsen sajnos nincs éjszakai dajka, így nekem kell Vele virrasztanom.

Sejtelmem sincs, miért nem alszik, mi az oka ennek a hajnali kelésnek. Nappal se alszik sokat, sőt, inkább kevesebbet, mint régebben.
A foga se jön, és egyáltalán nincsenek fájdalmai, mert nem sír, csak ha alvásra akarnám kényszeríteni. Egyébként vigyorog, kacag, csak azt nem érti, hogy az anyja miért olyan morcos, miért nem szórakoztatja, mint nappal szokta.

Azért írtam le, hogy hátha pusztán ettől megszűnik. Meg szokott változni az, amit itt dokumentálok.

Ha mégis így marad a dolog, akkor bizony rá kell szoknom az este 9-es fekvésre, és kell találnom magamnak valami hajnali elfoglaltságot (Terka egy-két játékkal eljátszik a szőnyegen).

ja, és kell lefőzve tartanom KÁVÉT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése