2013. október 20., vasárnap

popsikrém a fejre?!?!?

Igen-igen! Ekkora szarvashibát követtem el. Ráadásul Rita gyönyörű hajkoronájával szemben.

Annyira dús a haja, hogy koszmósodott a fejbőre. Benyúltam a hűtőbe a koszmó elleni krémért, és az első kezembe kerülőt a fejére kentem.
Csak akkor derült ki a turpisság, amikor nem jött le vízzel a fehérség a hajáról. Annyira forró vízzel mostam, amennyire csak bírta a gyerek, 3-szor is samponoztam, de nem jött le.
megszárítottuk, de olyan a haja, mintha vastagon zsíros lenne, vagy extrán zselés.
Nagyon gáz!

Saci fodrásztól kértem fb-os segítséget, aki hosszas gondolkodás után száraz sampont ajánlott.

Gábor le is szaladt a Tesco-ba, de nem talált száraz sampont, így holnap tudok csak beszerezni valamelyik patikában vagy drogériában.

Hogy Ritát elengedem-e oviba ilyen fejjel? ha nagyon gáz lesz reggel is, akkor nem! Veszek száraz-sampont, beszórom, és csak utána viszem emberek közé:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése