2013. október 4., péntek

Riti aggodalmaskodásai

Régebben már írtam, hogy amikor a két naggyal mentem sétálni, mindkettő egy-egy kezét fogva, Rita megkérdezte, hogy ha Terka is nagy lesz, hogyan fogok velük sétálni.

Tegnap azt kérdezte a lépcsőn fölfelé jövet, hogy ha már Terka is fog tudni menni, hogyan fogok feljönni velük, kiknek a kezét fogom fogni. Mondtam, hogy Ő addigra már nagy lesz, és nem kell a lépcsőn fogni a kezét, ügyesen fog menni egyedül is.

Gábornak a fogorvos kihúzta az egyik bölcsességfogát, és mondta Neki, hogy harapja a gézt este 9 óráig. Hazajött, és nem beszélt, csak írt. én tolmácsoltam a gyerekeknek, hogy apa ma már nem beszélhet, csak holnap.
Rita aggódva megkérdezte: "ÉS HA APA VALAMI FONTOSAT AKARNA MONDANI, ÉS REGGELRE ELFELEJTI? AKKOR MI LESZ?"
Megnyugtattuk, hogy ha apának fontos mondandója akad még a mai napon, akkor leírja, és holnap felolvassa:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése