2013. október 21., hétfő

Riti haja újra száll

Nem volt egyszerű, nem is oldódott meg reggel, így zsíros fejjel ment oviba, de este megoldottam, vagyis kioldottam a hajából a zsírt.

Reggel nem ébresztettem, magától fél 8-kor ébredtek a nagyok.
Nyitásra (8-ra) ott álltam a patika előtt a 3 gyerekkel, és a gyógyszerész nő furán nézett rám, mikor száraz sampont kértem, nem volt nekik.

Kocsiba pattantunk, és az Árkád tetejéig meg se álltunk. Rossmann-ba akartam száraz sampont venni, aztán meggondoltam, annak az áráért bemehetünk a biofodrászatba az Irgalmasok utcájában, és megmosathatom egy fodrásszal a Rita fejét.
Vettem ki az automatából kp-t is, mert gondoltam, hogy kártyával ott biztos nem lehet fizetni.
De a fodrász nagyon foghegyről beszélt velem, és lerázott, szerinte nem problémás a gyerek haja, este megmossuk még egyszer, és ennyi. Így a zsíros hajó Ritát felkísértem a két kicsivel az oviba gyalog.
Közben hívott az asztalos, hogy itt van nálunk, jött felérni a munkát. Na, pont jókor járt felénk:(

Rita gond nélkül ott maradt az oviba, a két kicsivel időben visszaértünk az Árkádhoz, nem kellett fizetni a parkolásért.

Kárpótolni akartam magam az elszúrt reggelért és délelőttért, a paleós bolt felé kerültem, hogy vegyek valami jó kis alapanyagot a sütögetéseimhez.
De a pech-szériám folytatódott, 10-kor nyit csak a paleós bolt, és mi 9:20-ra értünk oda.

Hazamentünk, felmentünk a lakásba, és akármennyire is sütött a nap hétágra, már nem volt kedvem visszamenni a játszótérre, így a délelőttöt a lakásban töltöttük.

Délutáni alvásunk után lesétáltam a két kicsivel a Tesco-ba. Csak kíváncsiságból megnéztem a száraz sampont, csak 3-at találtam, abból választottam egyet, és vettem WU2 sampont is.

Az esti fürdetés előtt befújtam Rita fejét a száraz samponnal. Nem tetszett Neki az illata, pedig kellemes.
Fürdés közben hajat is mostam Neki a WU2-val, és szépen meg lehetett szárítani. még sprőd egy kicsit a tapintása, de már nem látszik lenyaltnak:)

Tanulság: mindig jól meg kell nézni a dobozokat, és mindent arra kell használni, amire való!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése