2013. október 4., péntek

Terka 7 hónapos

A fogatlan szélesszájú kisbékánk már 7 hónapja született. Rohan az idő!
Elkezdtem a hozzátáplálást, bár a kóstoltatás jobb szó rá.
Kóstolt már barackot, körtét és répát.
Első pár alkalommal még öklendezett a kajától, nem tudott mit kezdeni a kanállal, de lassan belejött.
Egyik nap már egy egész körtét benyomott (megpucoltam, lereszeltem és szitán is átpasszíroztam, hogy véletlenül se maradjon benne nagyobb darabka).
Tegnap répát kapott, az is ízlett Neki, szépen nyelte.
Kanalas ételt napi 1-szer kap, a délelőtti vagy a déli evésnél, és utána jön még a cicizés.

A napirendje nem változott, délelőtt alszik egy fél órácskát a játszótéren rajtam, vagy az ágyában még játszóterezés előtt, ebéd után alszik egy nagyot (2-3 órát) az ágyában, és délután is szunyókál egy keveset valahol (útközben az autóban, hordozóba vagy babakocsiban).
Este 8-kor fürdetés, szopi és alszik reggel 7-ig 1-2 éjszakai szopival.
Múlt éjjel csak 1-szer ébredt (3-kor), és szopi után aludt reggelig.)

Mozgásban se fejlődött az elmúlt hónapban, fordul hátról-hasra, hasról-hátra, de kúszás-mászás még nincs, nem jött még rá a technikára, hogyan tudna haladni előre-hátra. Ha messzebb lévő tárgyat akar elérni, akkor annyit fordul, hogy elérje (gurul érte).

Hason fekve "repül" (kezei és lábai a levegőben)
Csupa mosoly kislány, bőszen gőgicsél a tesókáinak és szüleinek.

Szeret locsizni, fröcsöl ezerrel, nem sír már a fürdetésnél.

Mindent jól megvizsgál a szájával, így vigyázni kerül, mi kerül a keze ügyébe (füzetet is szétáztat a nyálával, apró játékok is veszélyt jelentenek).
Rágja a papucsainkat is:)

Használjuk a hordozós kabátot, egyre jobban elvan a hátamon, nézelődik, hozzám simul és gyakran el is alszik rajtam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése