2013. október 3., csütörtök

Mozgalmas éjszaka

Már rosszul kezdődött, Terka 22:45-kor felébredt. Megszoptattam, és 11-kor én is lefeküdtem.

0:30-kor Rita sírására ébredtem. Kihoztam, nehogy felébressze a kicsiket, de nem maradt meg közöttünk, azt mondta melege van. Kiment a kanapéra, hogy inkább ott alszik. Aztán végül visszament az ágyába önként.

Alig hogy visszaaludtam, 1-kor Terka ébredt, szörcsögött, hiába simiztem a hátát, nem nyugodott meg. Elvittem a fürdőszobába orrot szívni, és meglepődtem, hogy a család egyik tagja se ébredt fel a zajra (ordított is torka szakadtából).

Megszoptattam a "kínzás" után, de nem aludt vissza.
Én visszafeküdtem, de elaludni nem tudtam, hallottam, ahogy Terka dumál az ágyában, füleltem, hogy mikor lesz olyan hangos, ami már felébreszti a tesókáit.

2-kor Rita sírt fel, a fülét fájlalta, de azt mondta kívül fáj. Talán csak elaludta, vígasztalgattam és visszaaludt.

Terka fél 3-kor még mindig fent volt és egyre hangosabban dumált. Kihoztam a nappaliba, ücsörögtem Vele a kanapén, de egyáltalán nem tűnt álmosnak.
2:34-kor megint megszoptattam, reméltem, hogy a cicin bealszik, de nem így lett.

Azért 3-kor elcsendesedett, és aludhattam békésen az 5:45-ös ébresztőig:)

Ritát nem ébresztettük, hagyom, hadd aludja ki magát, és meglátom hogyan ébred. Ha még mindig fáj a füle, akkor doktor nénihez megyünk, ha jól van, elviszem kocsival az oviba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése