2012. február 2., csütörtök

Anyai asszociáció:)

Esti mese alatt Ritának meséltem a Vidám mesék könyvből (a kedvencét: Kiskacsa és kiscsibét), a Mesél az erdőből (állatosból), és kérte, hogy abból meséljek, amiből a mama, a "MUKOÁS BÁCSIS" könyvből.

Kimentünk a nappaliba megkeresni a kívánt könyvet, de fogalmam se volt mire gondol. Megláttam a Mesél az erdő a törpékről című könyvet, aminek az elején egy hatalmas, piros sapkás, nagy hefér szakállú törpe rajza van. Hirtelen belém hasított, hogy ezt nézhette Mikulásnak:) Na, ehhez kell az anyai asszociáció:)

Meséltem abból is (főleg a fedőlap belsején lévő képekről kell mesélni a saját szavaimmal), majd a végén megkérdeztem, mik vannak a könyv fedőlapján. Kisegér, méhecske és "MUKOÁS" :) Megtanítottam, hogy az törpe. Édesen ismételte: "TÖPE":)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése