2012. február 7., kedd

CÉKLA

Tegnap este céklát sütöttem. 2 órát csücsült a forró sütőben, alufóliába csomagolva, de meglett az eredmény: megpuhult.
Megpucoltam és felkockázva a turmixgépbe raktam. Babavízzel összepépesítettem, szitán is átpasszíroztam, de Bojkának nem csúszott:( Fintorgott, sőt, öklendezett tőle.
Nem estem kétségbe, így csinált, amikor először találkozott az almával, a barackkal, a sütőtökkel, a répával, sőt, a Sinlaccal is. Majd megszokja az ízét, rájön, hogy ez finom édes, és előbb-utóbb meg fogja kedvelni azt az ételt, ami az én gyerekkori kedvencem volt:)

Rita is gyanúsan méregette először a meggypiros pépet, amit elé raktam (Neki hússal felturbóztam az én ebédemből), de végül megette mindet, és minden falat után közölte, hogy "FINOM":)

Egyébként nekem is ízlik, bár olyan édes, hogy az már szinte émelyítő:)

Este Bojka céklás Sinlac-ot kapott, és szépen ette:) Így nézett ki utána:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése