2012. február 29., szerda

Ritiről három kis történet

Ha a konyhában vagyok, amikor Riti kijön a szobájából alvás után, akkor nem egyből hozzám szalad, hanem a fénytől hunyorgatva először beviszi a cumiját a mi hálószobánkba, majd átmegy a fürdőszobába, és onnan elhozza a fellépőt, azzal állít be a konyhába, feláll rá, hogy jól lássa, mit csinálok éppen:)


Egyik reggel nézegettük az egyik fényképalbumot. Első képen én vagyok és a Tánti, amikor még kicsik voltunk (műtermi képe). Mondtam Ritának, hogy ez anya kiskorában, a másik pedig a Tánti kiskorában, és mi testvérek vagyunk.
Tovább nézegettük, és volt olyan kép, ahol Tánti fogta a kicsi Emmát, aztán a következőn az én ölemben ül az Artúr még kiskorában. Tovább is lapoztunk, de visszatért, és azt mondta az Artútta mutatva: "ÉN SZEJETEM AJTÚJT", Emmára meg: "SZEJETEM EMMÁT, TÁNTIT, ÉS KIS TÁNTIT IS SZEJETEM!"


Ma reggel mondta apjának, hogy "NE K(r)ÉMEZZ MÉG!" (borotválkozni készült, de Riti akarta látni, de még a kiscipője felhúzásával bíbelődött).
Ahogy ott állt apja mellett, Gábor orrát megcsapta a  kaki szag. Kárdezte a Ritát: Nem akarsz valamit mondani anyának? Erre Rita: "DE! ANYA-ANYA, VAN KAKI! KAPOK CSOCSIT A HŰTŐBŐL! JAJJ DE JÓ!"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése