2012. február 6., hétfő

Hétvége négyesben

A nagy hó miatt úgy esett, hogy egyik nagyszülő se látogatott meg minket a hétvégén.
Ezt nagyon sajnáltuk, de végül nagyon szép hétvégénk volt.

Azt terveztük, hogy csak punnyadunk egész hétvégén, de aztán jött az egyik feladat a másik után, és a végén elégedetten hajtottuk álomra a fejünket vasárnap este:)

Mostam, porszívóztam, felmostam, mindkét nap paleósat főztem.

Gábor a nagy hóesésbe lement a boltba, mert elfelejtettünk sajtot venni:), és szombat délután felmosta a lépcsőház ránk eső részét:)

Vasárnap este még ki is vasaltam, így 0 házimunkával kezdtem a hetet:)))

A gyerekek nagyon rendesek voltak, mindkét nap hagytak minket aludni majdnem 8-ig, és délután is egyszerre aludtak jó nagyokat, így volt időnk egymásra is, végre pár órára csak házastársak lehettünk (nem anya és apa).

Vasárnap a nagy hóban lesétáltunk a gyárvárosi templomba misére:) Bojka rám volt kötve, és még a feje búbja se látszott ki, aludt az úton végig:) Riti meg ült a szánkón, és csak párszor borult föl:)))

Vasárnap este volt egy kis fennforgás a fektetéskor. Riti kijött, hogy nem tud aludni, és bár nem kiabált, meg se szólalt a szobába, a hálózsákjának cipzárjának kattogására Bojka már felébredt.
Egy órámba telt, amíg visszaaltattam (cici nélkül természetesen). De sikeres volt, utána legközelebb 2 után ébredt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése