2012. február 13., hétfő

Csajok a hóban:)

Szombat este mama felvetette, hogy szánkóval húzzuk le Ritit a Lidl-be.
Felkerekedtünk mi 4-en, egy évesnél idősebb csajok (mama, tánti, Riti és én), és szánkóval felszerelve elindultunk a nagy hóban:)

Riti nem akart a szánkón ülni, inkább húzni. De úgy elég lassan haladtunk. Leszereltem a karfát félig, ráültem a szánkóra, magam elé vettem Riti, és tánti húzott minket egy szakaszon.

Később tánti és Riti ült a szánkóra, és én húztam. El is estem egyszer, jókat nevettünk:) De sajnos Riti nem kedvelte meg a szánkózást. Ráadásul a szánkó karfája is tönkrement:(

Sok mindent vettünk a boltba, és igen lassan értünk haza. Riti végig a saját lábán jött, sőt, általában a szánküt is Ő rángatta, és nem engedte, hogy fogjuk a kezét. Van ám kitartása a kiscsajnak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése