2012. február 19., vasárnap

Hétvégi beszámoló

Megint szép hétvégénk volt:)

Szombaton itt volt a mama, így meg tudtam főzni egész hétvégére (rakott brokkoli és pörkölt volt).

A délutáni farsangolás elmaradt, viszont helyette családilag lesétáltunk vásárolni (Penny, Lidl). Riti már tisztán ejti, hogy "PENNI":)

Szombatról vasárnapra éjjel csak egyszer szoptattam (fél 4-kor), és Ritit is egyszer babusgattam (fél 5 körül). Rosszat álmodhatott, és a cumit se találta. Átjött hozzánk. Visszakísértem az ágyába, megkerestem a cumiját, de azzal a szájában is sírdogált, így kivittem a nappaliban, és leültem Vele a kanapéra. Simiztem, és lassan megnyugodott. Visszatettem az ágyába, és reggel 7-kor jött ébresztőt tartani:)

Amióta csak egyszer szoptatok éjjel, nagyon jól ki tudom aludni magam:) Már nincs is szükségem átaludt éjszakára:)))

Vasárnap délelőtt busszal mentünk misére:) Elindultunk itthonról 8:50-kor, és fél 12-kor értünk haza, de a gyerekek nagyon jól bírták. A Konzumtól felsétáltunk a Székesbe, a fél 10-kor kezdődő diák misére. Mise alatt Riti szinte végig apukája ölében ült, és néha odahajolt megpuszilgatni és megölelgetni a kistestvérét:) Bojka sem aludt, feszítette magát, ki akart szabadulni a MT-ból. Áldozáskor kivettem, és már Gábor kötötte vissza, Ő hozta hazáig. A buszozás is zökkenőmentes volt, hétvégén nincsenek sokan, volt ülőhelyünk.

Ahogy hazaértünk, melegítettem az ebédet, és ettünk. Utána a gyerekek aludtak, én meg vasaltam és felmostam.

Délután jöttek a nagyiék unokázni. Én a konyhában sütöttem-főztem, hisz jövő hétre nem rendeltem kaját, hazait eszünk. Mama hozott egy egész csirkét, azt gondoztam fel (ld. paleós blogom).

Riti is segített:



A hétvége szenzációja, hogy Bojka rájött, hogyan kell felállni a járókában és a kiságyban:



Leülni persze még nem tud, bár nem is akar:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése