2012. március 1., csütörtök

Szemle a Teleki oviban, Bojka súlya

Tegnap felhívtam a hozzánk közel elő ovit (Keleti Városrészi Óvoda a Teleki Blanka utcában). Nagyon kedves volt a hölgy, azt mondta, nyílt nap nincs, de bármelyik nap be lehet menni 10-12 között, akár gyerekkel is.
Így ma felkötöttem a hátamra a Bojkát, kézen fogtam Ritit, és felsétáltunk az ovihoz. 20 perc volt, és nagyon jól esett a verőfényes napsütésben:)

Az óvoda kapujában már találtam egy nekem nem tetsző dolgot, nincs gyerekbiztosan bezárva, Riti simán ki tudná nyitni, ha akarná (a kapu melletti kerítés betontalapzatára felmászik, és onnan eléri a kampót, ami a kapura rá van akasztva).

Az udvar szép nagy, füves, nagy fákkal, fa játékok vannak (hinták, csúszdák, mászókák).

Földszintes az épület, 6 csoport van, 29-30 fős minden csoport. 2 csoportnak van egy öltözője és egy mosdója (4 wc-vel), tehát nem jobb, mint a katolikus óvoda.

Nincs tornaterem, a csoportszobába tornáznak (félretolják az asztalokat, székeket és játékokat). Ott bent játszanak, esznek és alszanak is.

Pozitívum, hogy nem láttam egy cigány gyereket se, és kellemes sétával elérhető (nem kell buszozni).

Hazafele útba ejtettük a gyerekorvosi rendelőt, ahol megmértem a Bojkát. 8,25 kg!!! 3 hete volt pontosan 8 kiló. Szépen gyarapszik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése