2012. március 28., szerda

Riti-duma újra

Ma este néma csöndben vacsoráztunk, mert Riti nem hagyott minket beszélgetni. Ezt mondta:
"ANYA, MONDOK VA(l)AMIT!"
Én: Tessék, mondjad Kicsim!
Ő: " NEM BESZÉ(l)GETÜNK, HANEM VACSO(r)ÁZUNK!"
Nem igazán értjük mi baja volt, eddig nálunk szokás volt az étkezések alatt beszélgetni.

Este meg ezt mondta: "VAN ÖT(l)ETEM ANYA, NAGY ÖT(l)ETEM VAN!"
De hogy mi volt az a nagy ötlet, azt nem mondta el, megtartotta magának.

Régebbi sztori, de most jutott eszembe:
Tántival bújócskáztak. Tánti elbújt, és amikor Riti megtalálta, Tánti úgy megijesztette, hogy Riti ugrott egyet hátra. De tetszett Neki, folytatták a bújócskát. Amikor Riti bújt el, Tánti megkérdezte: Hol vagy Rita? Erre a kis butus elkezdett kiabálni: "ITT VA(gy)OK!" :)))
Több gyerekről hallottam már ilyen sztorit, és addig jó nekem, amíg válaszol, ha kérdezem, hogy hol van, és nem bújik el úgy, hogy ne találjam meg:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése