2012. március 12., hétfő

A hétvége említésre méltó történései

Riti szombat reggel kapott egy megmosott és fényesre pucolt 5 Ft-os érmét az apukájától. Boldogan hozta magával (természetesen pénztárcába és kistáskába) a tescós bevásárlásra. Az első játékra, amit meglátott közölte, hogy "MEGVESZEM!" Nagyon bánatos lett, amikor elmondtuk Neki, hogy ezt nem tudja megvenni a pénzéből, ez többe kerül:( Sajnáltam, hisz manapság nincs semmi a botban, amiért csak 5 Ft-ot kérnek:( De Gábor szerint meg kell tanulnia, hogy nem kaphat meg mindent, és ez előnyére fog válni. Hát lehet, de az én anyai szívem belesajdult:(((

Szombat este, fürdés után azt mondta nekem: "ANYA A BAÁTOM!" (barátom). Nagyon jól esett!

Vasárnap a nap fénypontja a Tettyei Mésztufa barlang volt. Én mentem be a Ritivel, és aránylag jól viselkedett. Az elején mondták, hogy nem szabad megfogni a falat, erre nagyon ügyeltem, de azért a lámpákat és az információs táblákat megtapogatta. Megfogtam a karját, hogy ne tudjon odamenni, de rámszólt: "ANYA, ENGEDD EL A KAJOM! (karom) :)

A barlangban a legjobban a sárkány tetszett neki, amit "PAPÍSÁKÁNY"-nak hívott (papírsárkány), és ettől nem lehetett eltántorítani (a Bogyó és Babócában van papírsárkány). A sárkánynak "HOSSZÚ FAKA" (farka) volt és beszélt (szájában volt egy projektor, onnan vetítettek ki egy vászonra egy 5 perces ismeretterjesztő kisfilmet).
Utána mindenkinek (nagyszülőknek) a sárkányról mesélt, nagy élvezettel:)

Este főztem Borinak paszternák-pürét, Riti meg akarta kóstolni. Kérdeztem Tőle, hogy milyen ízű, és azt felelte: "FINOM". Szóval Riti definiált egy új ízt a már meglévő 5-höz: édes, sós, savanyú, keserű, csípős és FINOM:)

Levettem Boriról a kardigánját, de Rita csak azt vette észre, hogy már nincs rajta, azt hitte egyedül vette le. Azt mondta a húgának: "HÁT BOIKA, NAGYON ÜGYES VAGY"

Bori odamászott az etetőszékhez, felkapaszkodott és felállt. Riti odaszaladt: "BOIKA, FÉEK EESEL!" (félek leesel)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése