2012. március 28., szerda

Nekem vannak a legklasszabb lányaim

Dombóváron voltunk 1,5 hétig. Ott külön szobában alszanak a lányok (4 szoba van, jut mindenkinek). Tegnap jöttünk vissza, és számítottam rá, hogy kalandos lesz az első éjszaka megint közös szobában, no meg az első délutáni közös alvás.

Este Bojkát lefektettük 8-kor, Ritát pedig 9-kor, és minden úgy ment, mint 1,5 héttel ezelőtt. Dombóváron (a külön szoba miatt) kicsit más volt az esti menetrend, az ágyába énekeltem az altatót, és ha nem tudott elaludni, melléfeküdtem és beszélgettünk.
Tegnap este a mi hálószobánkban volt az esti ima, az altató éneklés, és amikor mondtam Neki, hogy megint egy szobában fog aludni a Bojkával, kitört belőle egy őszinte: "JAJJ DE JÓ" Minden szülőnek ilyen nagytestvért kívánok!!! Ahogy bevittem a szobába, és elmentünk a Bojka ágya mellett, dobott neki egy puszit, és integetett az édesdeden alvó kishúgának. Az ágyában megölelte a Tapírt, és egy hang nélkül elaludt:)))

Éjjel 1/4 1-kor Bojka ébredt, de szopi után szépen vissza is aludt. Láttam, hogy Riti fordítva van az ágyban, a feje mellé raktam a cumiját, mégis a sírására ébredtem 1-kor. Szerencsére Bojka nem ébredt fel rá, visszaadtam Ritának a cumiját, és aludt tovább.

Reggel 7-kor ébredtek. Először Bojka "dumálását" hallottam, de amikor bementem érte, már Riti is ült az ágyában. Jókedvűek voltak és kipihentek:)

Délelőtt Bojka új szokásához híven nem aludt (kb. egy hete csak egyszer alszik napközben). Mostam két adagot, teregettem, sütöttem kétféle kenyeret, a csajok meg a nappaliban játszottak, Minimaxot néztek (Elmo ment, majd a Pinokkió).

Lementünk játszóterezni is. Bojka babakocsiban üldögélt, nézte a "nagyok" játékát. Riti hintázott, csúszdázott, homokozott. Jót beszélgettem az anya-társakkal:)

Fél 12-kor, első szavamra Riti segített összepakolni a homokozójátékait, elmotorozott az autóig, beraktuk a motorját, a játékokat és a babakocsit a csomagtartóba, és a kezemet fogva feljöttünk.

Riti egyedül ebédelt (üveges bébiételt), amíg én Bojkát etettem. Nem volt Neki elég, kért még egyet. Azt hittem nincs több, mondtam is Neki, de kérlelt: "ANYA, NÉZD MEG!" És de jól tettem, hogy megnéztem, mert volt még egy üveg neki való:) (köszi Tánti!)
Amíg azt megette, szintén egyedül, addig én megszoptattam a Bojkát és letettem az ágyába.

Ritit ebéd után ráültettem a wc-re, hogy pisiljen, és túlteljesítette a tervet, mert nem csak pisilt, kakilt is (reggel nem sikerült). Ilyenkor tejszelet jár, de sikerült meggyőznöm, hogy azt majd alvás után egye csak meg.
Kapott egy pelust, énekeltem Neki a hálóban, és bevittem a már alvó Bojka mellé a gyerekszobába. Megint küldött neki puszit és integetett:) Simán elaludt, egy hang nélkül!

Az ilyen tökéletes napokon el se tudom képzelni, hogy van ez másképp is:)

Most megyek vasalni, amíg alszanak, mert délutánra megint játszóterezést tervezek. Csodálatos tavaszi nap van, vétek a lakásban kuksolni!


1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagy öröm volt olvasni ezt a bejegyzést!!Csak így tovább!! Ténylég "nekem vannak a legklasszabb unokáim"!!

    VálaszTörlés