2012. március 25., vasárnap

Bojka 9 hónapos

A 9 hónapos Bojka még mindig egy nagy mosoly és két hatalmas szempár. Mindenkire vigyorog, aki csak szépen néz rá és gagyog neki.
Nyugodt, békés, elégedett baba.
Éjszaka még egyszer kel szopizni (2 és 3 között), de ez engem egyáltalán nem zavar, így kísérletet se tettem ennek megszüntetésére.

Reggel ébredés után szopizik, majd 11-dél között kap rendes kaját, délutáni alvás előtt szopizik, majd alszik 2-3 órát. Ébredés után is cicizés van, 6 körül valamilyen pép vagy Sinlac, és fürdés után, alvás előtt újra szopi.

A délelőtti alvást kezdi elhagyni, már napok óta nem alszik, csak egy nagyot délután. 

A héten Dombóváron voltunk, és itt kiderült, hogy babakocsiból jobban bírja a játszóterezést, sétát, mint a hátamra kötve. Kitárult a világ előtte, és élvezi a látványt:)

Új ételek, amiket kipróbáltunk, és megevett: cékla, cukkini, paszternák és kapott már husis bébiételeket.
Ha nem csúszik egy-egy kaja, akkor csak "csodaport" kell beleszórni (Sinlac), és máris nyeli, mint kacsa a nokedlit:)

Egyre anyásabb a lelkem, ami általában hízelgő, de néha nehéz. A hétvégén pl. a Tánti tortájával bajlódtam, amíg Bojka a Tánti kezeiben nyüglődött. Már megetette, mókázott vele, de semmi sem segített. Kihozta a konyhába, átvettem, és megszületett a béke a kicsi lelkében:)))
A héten többször mentem el hazulról nélküle, egyszer sem volt gond, mamával jól elvolt. Amikor visszaértem, mindig kitörő örömmel fogadott (rúgkapált, és majd'kivetődött a mama kezéből).

Fogak száma még mindig: 2 (alul), de a felsők is már jönnek, látszanak a fogínye alatt (pár nap, és áttörnek).

Továbbra is mászik, mindenhol feláll kapaszkodva, és ha valami érdekli, kapaszkodva odébb is lépeget. Mindent a szájába vesz, az elmúlt héten a fa szalvétatartó volt a nyerő tárgy, minden étkezésnél azt csócsálta.

Itt a kis hercegnőm bárányka overálljában:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése