2012. március 19., hétfő

Riti, kaki, wc

Kb. két hete Ritit minden reggel ráültetem a wc-re, és az esetek 99%-ában kakil is, aztán a nap folyamán általában nem kakilt be a pelusba, de volt, hogy igen.

Tegnap volt az első alkalom, hogy kora este pukizott. Kérdezgettük, hogy menjünk-e kakilni, de csak kockázott tovább. Egyszer aztán elkezdte letolni a harisnyáját. Vittem a wc-re, és bele is kakilt.

Ma délután szaladt hozzám, hogy "ANYA KAKI, ANYA KAKI!" Megtapogattam a pelusát, mert így szokott szólni, amikor már bement a kaki, de kikérte magának: "NEM, WC-BE!" Elkísértem a wc-re, és valóban kakilt. Tehát már érzi, ha kell neki, tudja tartani is, amíg rá nem ültetem a wc-re. Ez már szobatisztaság, legalábbis a kakira. Nevezzük fél-szobatisztaságnak, vagy kaki-szobatisztaságnak:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése