2012. március 5., hétfő

Szlalomozás és száj-vérzés

Ma délelőtt a játszótéren két említésre méltó dolog történt:

- Ritit megtanítottam szlalomozni (a sétányon lévő oszlopokat kerülgetni motorral). Én mentem előtte, és hívtam. Hamar ráérzett az ízére, és utána már magától is hol jobbról, hol balról kerülte ki az oszlopokat:)))

- libikókáztunk. Riti fent ült, én erősítettem a karom a túloldalon. Mikor megunta, leszállt, és Ő nyomogatta le a libikóka egyik végét. Igen ám, de nem oda figyelt, amit csinált, és állon vágta saját magát. Volt nagy sírás és vérzés, ugyanis a felső fogacskái felsértették az alsó ajkát. Leültem Vele a padra vigasztalgatni, de csak kb. 1 percig volt szükség rá. Még fel se száradtak a könnyei, már mászott le az ölemből és szaladt a lengőhídhoz játszani:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése