2012. április 30., hétfő

baba-találkozó

Van nekem 3 jóbarátnőm még a gimiből. Összejártunk suli után is, egyetem alatt goffry-party néven futott a dolog (én vittem a sütőt és a tésztát, a többiek lekvárt, pudingot, üdítőt), ettünk, beszélgettünk.

Szép lassan sorban férjhez mentünk, születtek a babák is (Nikiéknél nincs még, de már Ők is tervezik).

Jó régen nem sikerült összehozni olyan találkozót, ahol mind a 4-en jelen lettünk volna, valakinek mindig más programja akadt.
De ma mindannyian ott voltunk, és bár olyan kép nem készült, amin mindannyian rajta vagyunk, azért össze lehet rakni a társaságot a képekből:

Timi és Riti homokoznak, Zsombor nézi:


Fél-csoport kép:


Bojka nyuszagol és apagol:






Niki és Richárd Bojkáznak:

Amikor Bojka már minden pozícióban nyüglődött, átadtam a Nikinek, és teljesen megnyugodott, átragadt rá a Niki békéje, nyugalma. Richárdnál is békésen elnézelődött.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése