2012. április 22., vasárnap

Riti hétvégi aranyköpései

Vasárnap a délutáni alvás előtt elkezdett csöpögni az eső. Riti azonnal ki akarta próbálni az új esernyőjét (húsvétra kapta, és azóta nem volt eső).
Mama mondta neki, hogy megvárja az eső, csak aludjon nyugodtan.
Aludt is, de amikor felkelt, már nem esett, sőt, hét ágra sütött a nap. Riti teljesen csalódott volt. Majdnem sírva panaszolta el az apjának: "AZ ESŐ NEM VÁJT MEG!" :)

De szerencsére a napocska elszégyellte magát, hisz elszomorította a Ritát, elbújt a nagy felhők mögé, és amikor az eső eleredt, azonnal lementem a gyerekekkel Riti-esernyő-felavatásra.

Esett az eső, fújt a szél, és mi a sétányon bóklásztunk. Bojka a hátamon volt Manducában, egy szar kis összecsukható esernyőt tartottam fölé, én meg kicsit áztam. De mindent megért Riti ragyogó arca, ahogy a szivárvány színű esernyőjét tartva büszkén és boldogan sétált mellettem:)


A másik aranyosság, hogy az esti pizsibe-öltöztetés közben mondtam Neki, hogy a punciján azt a pöttyöt anyajegynek hívják. Kérdezte, hogy nekem is van-e. Mikor mondtam, hogy nincs, akkor átkeresztelte a pöttyét "ITI JEGY"-re. Szóval ami anyán van, az anyajegy, ami meg a Ritán, az Riti-jegy:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése