2012. április 11., szerda

Bojka alvásai

vagyis inkább nem-alvásai:)

Tegnap délelőtt elaludt a babakocsiban, amikor a Tesco-ban voltunk. Max. 45 percet aludt, és délután emiatt már nem aludt semmit:( Többször leraktam, de nem aludt el, csak sírt (kikérte magának, hisz ma már aludt)

Este fél 9-ig bírta, nem is volt nyűgös.

Azt reméltem ezek után, hogy nyugodt éjszakánk lesz, de sajnos nem így történt.
1-kor szopizott, és még fél 2-kor is ébren volt. Az egyszerűség kedvéért átvittem magunk közé a nagyágyba, és legnagyobb meglepetésemre, egyből elaludt:) Fél 6-kor ébredt legközelebb, akkor is megszoptattam, és a saját ágyába raktam vissza.
Mindkét gyerek 8-kor ébredt.

Ma délelőtt is szundított egy kicsit a hátamon. Azért 1-kor sikerült lefektetni, aludt is vagy 10 percet, aztán felköhögte magát, és már nem tudtam visszaaltatni.
Délután mentünk a városba, aludt egy fél órácskát az autóban, így kibírta estig.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése