2012. április 30., hétfő

cumi

Riti cumi nélkül alszik 2. napja. Egészen pontosan 2 délutáni alvás és egy éjszakai zajlott cumi nélkül. Nagyon büszke vagyok rá.
Nem biztos, hogy állandósul ez az állapot, csak az első dombóvári alvásnál azt mondtam Neki, hogy Pécsen felejtettük a cumiját, próbáljon meg cumi nélkül elaludni. Ott feküdtem mellette, és egyszer csak elaludt! Magam se hittem volna, nem is kérte a cumit, megértette, hogy nincs.

Este szintén ott voltam mellette, amíg nem sikerült elaludnia. Tovább tartott az "altatás", mint cumival, de rászántam az időt, és szépen elaludt minden sírás és hiszti nélkül.

Ma délután volt a 3. alkalom. Nagyon fel volt pörögve, mondogatta, hogy nem akar aludni, de aztán megkértem, hogy játszunk olyat, hogy mozdulatlanul fekszünk és nem beszélünk. 1 perc múlva már egyenletesen szuszogott, és aludt is:)

Kíváncsi leszek, Pécsen kérni fogja-e a cumiját. Ha igen, természetesen odaadom Neki, már ennek örülök, hogy megtudtam, el tud aludni cumi nélkül is békésen:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése