2012. április 14., szombat

kommunikáció

Bojka mindenkinek integet lelkesen (rájött, hogy ez a köszönés).

Rita ennél már árnyaltabban kommunikál. Volt ma pár aranyos szólása:

Jöttünk Pécsről Dombóvárra, és megálltunk Vásárosdombón a T-Mode-ba csajos tavaszi sapkát venni Ritinek. Mikor visszaszálltunk az autóba, az apja elfelejtette bekötni. Már mindenki bent ült, indultunk, mikor Riti megszólalt: "ITA NINCS BEKÖTVE". Gábor kiszállt, bekötötte. Közben Riti szidta: "APA NA(gy)ON ÜGYETLEN"

Riti segített a mamának a konyhába ebédet főzni. Gábor próbálta lebeszélni, de Riti érvelt: "MUSZÁJ SEGíTENEM MAMÁNAK, MEJT NAGYON-NAGYON SZEJETEM!"

Pár napja történt, hogy Rita rámszólt, ne hozzam ki Bojkát a konyhából, mert "CSAK KEJES VAJAMIT" Kérdeztem, hogy mit keres, mire a válasz: "BÉBIÉTEJT" (mi épp ettünk, Borika már bekent egy bébiételt, de néha kettőt szokott).

Borika felébredt a délutáni alvása után. Amikor Riti meghallotta, ezt mondta: "BOIKA SíJ, ÉS NINCS BENT SENKI. ÉN JÖVÖK" Bement, és aranyosan köszönt Neki: "SZíííJA BOJIKA!"

Egyik délelőtt a játszótérről feljövet szólt, hogy "ANYA KAKI, ANYA KAKI", és kakilt is egy szép nagyot a wc-be. Mondtam Neki utána, hogy még jó, hogy már feljöttünk a játszótérről, mert ott a pelenkába kellett volna kakilnia, de ezt kikérte magának: "ÉN MÁJ NEM KAKIOK PEENKÁBA, ÉN WC-BE KAKIJOK!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése