2012. április 9., hétfő

HÚSVÉT

Az idei húsvét volt az első két gyerekkel:) Tavaly ilyenkor már feküdtem Bojkával a hasamban. Most élveztem, hogy jöhetek-mehetek, süthetek és azt csinálhatok, amit csak akarok:)

Már szombaton délelőtt elutaztunk Dombóvárra, és hétfő délutánig ott voltunk. Tánti is velünk ünnepelt, és Ritit rekedtre csiklandozta:)

Az én legnagyobb örömömre sikerült kis (15 cm átmérőjű) csatos tortaformát venni a dombóvári háztartási boltban:) Fel is avattam (csokitorta készült benne először, majd citrompite másodszor).

A szombati nap Bojkát elég sok baleset érte, pedig körülötte szuszogott 4 felnőtt:) A dohányzóasztalnál ácsorgott, rugózott, és egyszer csak beverte a száját az asztal szélében. Felrepedt a fogínye, és vérzett:(
Majd kimászott a konyhába, és mindkét kezét a sütőajtóra téve akart felállni, de ehelyett sírva fakadt (épp működött a sütő).

Nekem a szombat délután a sütésről szólt. Csupa paleós-finomság készült:

(a mazsolát természetesen kihagytam, rögtön dupla adagot kevertem ki, és a tetejét csokis mazsolával raktam ki, nem bíbelődtem a kereszttel)
Finom, de valahogy mást vártam. Azért elfogyott:)))




Zabpelyhes keksz
(hagyományos családi receptet paleósítottam)

Amíg én a konyhában sürögtem, Tánti és Riti az étkezőben festettek és felmatricáztak pár tojást:


Élő nyuszink is volt, Rita legnagyobb örömére. 

Vasárnap egész délután a kertben hajkurászta szegényt. Emelgette is a bundájánál fogva:) Szerencsére a nyuszi túlélte a húsvétot, és épségben visszakerült Nagyberkibe:)

És hogy miket hozott a nyuszi: 
- Ritinek nyuszinak öltözött Micimackót, két esernyőt (egyiket Dombóváron hagytuk), hatalmas labdát és homokozókészletet és sok-sok csokit;
- Bojkának csőrös poharat, zöld melegítő-együttest, ujjra húzható fogkefét, bébiételeket.
Felnőttek is kaptak egy kis édességet, apróságot.

Bojka újdonsága, hogy körbelépegette a dohányzóasztalt. Mire bekapcsoltam a videót, már elfáradt:)
És a harmadik foga is kibújt (felül a jobb 1-es).

És a végén pár Riti-aranyköpés:

- Tánti folyamatosan Büdinek hívta, de Ő mindig kikérte magának, hogy nem büdi, hanem Pólya Ita. Egyszer Tánti rászólt, hogy "Pólya Rita". Erre Rita felujjongott: "TUDJA A NEVEM!"
Hétvőn reggel aztán amikor Tánti kitántorgott a szobából, Riti így köszönt Neki: "SZIA BÜDI!"

- Riti látta, hogy Tánti hogyan sminkel. Egyik wc-be kakilás után, amikor felrakjuk a wc-re, hogy lehúzhassa, levette a Tánti korrektorját, kent belőle az arcára, és azt mondta: "SZÉP (l)ESZEK!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése