2012. április 2., hétfő

Műriagyűdön jártunk

Április 1-én, Virágvasárnapon Máriagyűdre voltunk hivatalosak a nagyiékhoz.
Ahogy odaértünk, Riti meglátta a meglepit (hinták), és lelkesen kiáltotta: "JÁTSZÓTÉJ"

A misén többet mászkáltam a lányokkal a templomon kívül, mint amennyit bent voltam, de hát ilyen az, amikor az ember két 3 éven aluli gyerekkel megy a 80 perces misére:)
Ráadásul lent tudtunk csak parkolni, így a templom előtti cirka 50 lépcsőt sikerült 3-szor le és fel megmásznom.

Rita aznap nagyon anyás volt, ha nem voltam a látószögében, keresett.
A barka nagyon tetszett neki.

Ebéd előtt Riti még felavatta a "JÁTSZÓTEJET", papa természetesen dokumentálta a nagy esemény minden pillanatát. Majd rakok ide is egy képet, ha megkapjuk.

"MOJZSI" kutyával is sokat játszott Rita, többnyire futott előle, mert nem szerette, amikor felugrált rá és megnyalta. De mondta utána, hogy "NEM FÉEK MOJZSITÓL, SZEJETEM MOJZSIT".

A délutáni alvás is elég jól sikerült. Bori bekómált a cicin, letettem az utazóágyba, és aludt.
Ritivel mi kicsit később csatlakoztunk. "ITÓ" ágyán Riti aludt a fal mellett, én meg kívül. Simán elfértünk, én meg se tudtam aludni, csak pihentem egyet.

3-ra mentünk az élőszereplős Passióra. Voltak nagyon szép és megható mozzanatai, de a Jézus nem artikulált egyáltalán, és mivel playback-ről ment, zavaró volt, hogy nem mozgott a szája. A testbeszéde viszont nagyon beszédes volt, amikor a kereszten szenvedett, az igazán élethű és szívbemarkoló volt.
Riti a durva részeket nem látta, mert a tömegben mellettem állt, és épp kekszet majszolt.
Akkor vettem fel, amikor Jézust már eltemették a sziklasírba. Szomorúan kiáltott föl: "ÓÓÓ, NEM LÁTTAM JÉZUST!" De szerencsénkre nem úgy fejeződött be a Passió, ahogy szokott, hanem a feltámadást is eljátszották, így Riti mégis láthatta Jézust, aki szép fehér ruhában a gyerekeket ölelgette a kereszt tövében:) Rita megállapította: "JÉZUS SZERETI A GYEREKEKET!"

Marci papa odajött, és mondta Ritának: "Régen apa is volt Jézus!" Ezután Rita odament a mamához, és elújságolta Neki: "KÉPZELD MAMA, APA IS VOLT JÉZUS"

A Passió után, nagyi intézkedésére, aKrisztián atya megszentelte a Peugeot -ot.

Szép nap volt, de jól elfáradtam estére:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése