2012. április 26., csütörtök

Tanácsadáson jártunk

11:20-ra volt időpontunk a doktor nénihez. Már 11-kor ott voltunk, hátha kevesen lesznek, és előbb lejutunk. Hát nem jött be, csak délben kerültünk sorra:(
De a gyerekek irtó jól bírták, nem volt velük semmi gond:)

Bojka 8730 g és 73 cm. Most többet hízott, mint nőtt.

Épp a Bojkáról beszéltem, hogy miket tud, amikor a doktornő megjegyezte, hogy "FOGYOTT" Hirtelen azt hittem, hogy a gyerekre gondol, rá is kérdeztem, hogy mire gondol, tök ciki volt. Természetesen rám gondolt:) Mindig meglepődöm, amikor emberek szóvá teszik a dolgot.

A doktor néni megkérdezte, hogy elszoktunk-e máshova, mert nem találkozunk a kertvárosi templomba. Mondtam, hogy átszoktunk a Székesegyházba, mert többen beszóltak, hogy zavarja őket a Rita szaladgálása. Csodálkozott, hisz a Rita nem is szokott hangoskodni.
Mondta, hogy annó rájuk is rászóltak, akkor még a Garadnay Balázs atya volt ott, de őket nem zavarta. Menjenek a nénik a 11-es misére, ahol nincsenek gyerekek. Ebben teljesen egyetértettünk:)

Felírattam 2 doboz Sinlac-ot, az sosem árt, Riti kapott 2 matricát és az általa telepecsételt lapot, és eljöttünk.

Hazafele Bojka nem aludt el a babakocsiban, csak a lépcsőházban a hátamon. Felérve rögtön beraktam az etetőszékbe, melegítettem a kajáját és azalatt elszundikált. Ilyet eddig csak fényképen láttam, hogy a gyerek alszik az etetőszékbe.
Felébresztettem, és elkezdtem lapátolni a szájába a kaját. Szépen tátogatott és nyelte is, de a szemei közben ragadtak le:) Sajnálom, hogy nem tudtam megörökíteni, nagyon cuki volt.
Ahogy belediktáltam annyit, hogy már ne legyen éhes, leraktam az ágyába és azonnal elaludt:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése