2013. június 27., csütörtök

3 hós oltás, 2 éves státusz

Ma délelőtt 3 gyerekkel voltam a tanácsadáson.
Rita futóbiciklin jött, Bojka felfele sétált, visszafele a hátamon utazott, Terka babakocsiban.
10-kor kezdődött a rendelés, mi voltunk az elsők.

Először Terkát mérték
6570 g
64 cm
vizsgálták,
és megkapta a szuriját a bal combjába.
Egy hangja nem volt. Épp csak görbült lefele a szája, de már vége is volt, felvettem és nem jutott el a sírásig:) Ilyet a két naggyal még sose tapasztaltam.

Amíg Terkával foglalkoztak, addig Bojka volt a Manducában a hátamon, aztán levettem, és amíg Őt vizsgálták, addig Terkát raktam a Manducában a mellkasomra (most valamiért nem díjazta, sírdogált).

Bojka is ügyes volt, szépen kinyitotta a száját, hogy a doktor néni a kis zseblámpájával belenézzen és megszámolhassa a fogait.
Védőlányka kitöltögetett egy nyomtatványt, amin ilyen kérdések szerepeltek:
- folyékonyan beszél? (Hát persze, ANYA CSÜCCS, TERKA ALSZIK és hasonló 2 szavas mondatokat használ)
- kinyilvánítja akaratát? (Na ná!!!)
- ugyanolyan hangszínnel utánoz, énekelget? (???)
- "mi ez?"-t kérdez (nem, és ezen én is csodálkozok. Az asszisztens nő szerint mindent tud:) )
- szobatisztaság kialakulóban? (nagyon nem, abszolút hidegen hagyja a dolog)

Nem volt kivitelezhetetlen, de azért nem ez lesz a hobbim:)

1 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy pont ma volt a beiratkozás!!!Pedig örömmel unokáztam volna!!!:(:(

    VálaszTörlés