2013. június 6., csütörtök

Nem alvás

Bori elalvási nehézségei egyre jobban zavarnak.
Hiába rakjuk le őket már fél 9-kor, egy órát megy a sírás/dumálás/levetkőzés/kiabálás.
Fél 10-nél korábban nincs alvás, reggel meg Ritát úgy kell ébreszteni, hogy ne késsenek el az oviból/munkából.

Bori 8-9-kor szokott ébredni, aztén déltől is alszik kb. 3-ig. Gondoltam, estére nem fárad el eléggé.
Így tegnap kihagyta a du-i alvást. Nem akart menni szokás szerint, én meg nem erőltettem. Elvoltunk a nappaliban (persze Terka aludt, így én is tudtam volna kivételesen, ha Bori is).

Délután kicsit hisztisebb volt a szokásosnál, de azért nem volt vészes. Reménykedve vártuk az estét, 8-kor már ágyban voltak, de nem aludtak el hamarabb, ugyan úgy küzdeni kellett velük.

Ma reggel felébresztettem fél 8-kor, és ebéd után is hagyom aludni, de csak 1,5 órát.
Próbálkozom:)

Én nem aludtam sokat az éjjel, erről a gyerekeim gondoskodtak. Igaz, lefeküdtem 10-kor, de Rita fél 11-kor sírt, hogy fáj a füle. Belecsöppentettem, és aludtunk tovább, de fél 12-kor megint sírt. Féltem, hogy felébreszti Borit is, így kivittem a kanapéra. Ott ültem mellette a babzsákon, amíg el nem aludt, majd lefeküdtem. De megébredt, és sírva hívott. Ekkor volt 1 óra. Vissza akart menni az ágyába.
Visszavittem, és lefeküdtem én is.
Terka fél 3-kor mocorgott. Kimentem a kanapéra aludni. Valamikor visszamentem az ágyamba, aztán fél 5-kor szoptattam, de nem aludt rögtön vissza, én meg nem tudok aludni, ha mocorog és a kezeit cuppogja, így megint kimentem a kanapéra.
Ott ébresztett a mobilom 6:15-kor, és kezdődött a nap:)
Szóval, éjjel se unatkozok a 3 gyerek mellett:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése